Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

30 aug. 2008

CHIFTELUTE "PUSZTA" / Pusztalaibchen


Aceasta reteta o am de pe internet.
Am ajuns sa o fac ,cu dorinta consoartei.Ne-am cumparat o masina noua de tocat carne,asta de aici;

Si am zis sa o punem in functiune.Ne-am inarmat cu o pofta de carne si am plecat la cumparaturi.Am cumparat tot felul de carneturi,printre care cel mai mult de vita.Deoarece consoarta mea a vazut in regalul cu carnuri un fel de chiftelute,neprajite,care semanau cu ceea ce am facut eu si aveau aceeasi denumire.
Na am ajuns acasa si m-am apucat de scotocit internetul dupa o reteta cu un asemena titlu de-Chiftelute Puszta- si am gasit .Una cu brinza prin ea si asata.Ei noi ne-am hotarit sa o facem pe acesta,care s-a dovedit a fii foarte faina,mai ales gurmanzilor cu febletze pentru carne de vita.
Aici si reteta,care la mine este in cantitati mult mai mare.
INGREDIENTE:
- 800 g carne de vita tocata
- 2 cepe
- 1 legatura patrunjel
- 3 oua
- 1 ls mustar
- 1 catel usturoi(aici pune fiecare dupa cum ii place)
- 1 rosu 1 galben ardei gras Paprikaschote (eu am pus de care am avut in casa)
- 100g pesmet
- maghiran,cimbru
- 1 - 3 Peperoncini ardei iute(eu nu am pus deloc)
- Sare + Piper
- 2-3 ls ulei pentru prajit ceapa
- Ulei amestecat cu unt,sau numai ulei,sau untura, pentru prajit chiftelele
MOD PREPARARE:
Ceapa si patrunjelul se toaca marunt si se pun in 2 -3 ls la prajit.(Eu pun in acest moment si 1 lc zahar,da un gust mai bun),dupa care se lasa la racit.Ardeiul se taie in cubulete foarte fine ,la fel si ardeiul iute daca se foloseste.Usturoiul se trece si el prin presa si toate ingredientele pregatite se amesteca bine impreuna,numai ardeiul se lasa pina ce toate ingredientele sint bine amestecate.
(Eu dind carnea prin masina ,am trecut si cepa inaite prajita si ardeiul,dupa cae am amesteact totul bine.)
Ingredientele pentru gust se vor potrivi pe gustul fiecaruia,eventual ceva pesmet se mai adaoga ,daca aluatul de carne este prea moale.
Din acest aluat se formeaza chiftelutebcare se prajesc in ulei/grasime fierbinte.
Eu am o forma de decupat Minitarte si cu ea am format chiftelele(vezi foto).


Pusztalaibchen
- 80 dag Rindfleisch faschiert
- 2 Zwiebeln
- 1 B. Petersilie
- 3 Eier
- 1 El Senf
- 1 Knoblauchzehe
- 1 rote und 1 gelbe Paprikaschote
- 100g Semmelbrösel
- Majoran ,Thymian
- 1 bis 3 Peperoncini (je nachdem wie scharf man's mag)
- Salz ,Pfeffer a. d. Mühle
- Öl
Zwiebeln und Petersilie sehr fein hacken. In etwas Öl kurz anschwitzen. Auskühlen lassen.
Die Paprikaschoten putzen und in kleine Würfel schneiden. Die Peperoncini fein zerbröseln. Danach die Hände sofort waschen, weil die Schärfe auf den Fingern bleibt. Den Knoblauch durch die Presse drücken.
Fleisch, Zwiebelgemisch, Knoblauch, 1 EL Senf, Eier und etwa 10 dag Semmelbrösel zu einem Teig kneten. Nehmen Sie zur Vorsicht zuerst etwas weniger Semmelbrösel. Wenn der Teig zu weich ist, können Sie noch immer welche dazugeben. Mit Salz, Pfeffer, Thymian, Majoran und Peperoncini würzen. Die Paprikawürfel zum Schluß untermengen. Aus dem Teig Laibchen formen. Eine Mischung aus halb Butter, halb Öl erhitzen und die Laibchen auf beiden Seiten braten, bis sie durch sind.

2 comentarii:

Unknown spunea...

... schmeckt SUPER.

Ich hab sie mit einer Burgerpresse, 8 Patties zu je 120g, geformt und gegrillt. Dann je zwei Patties in ein Bun gepackt, mit Cheddar Käse, und Bacon angereichert und dann verzehrt.

Unul din multi! spunea...

Hallo Joseph!
Danke für Fb und Idee!
Mit sicherheit vom Grill schmeckt viel, viel besser....
Werde auch probieren!Die Wetter ist dafür bestimmt...bleibt nicht mehr in Wege als eine Gute "SELBSTGEMACHTE Burger" zu grillen und genissen ;-)
LG
Laura S.

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate