Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

22 iun. 2015

PRAJITURA CU COACAZE ROSIE

praji cu coacaze
Am primit de la o vecina un castron cu coacaze rosie, frumoasa si bine coapta, iar cum in fiecare sezon trebuie sa pregatesc ceva dulce, am zis ca de data acesta trebuie sa fie ceva nou, alceva de ce am facut aici: COACAZE
Si colindind pe coclaurile virtuale, am gasit aici pe blogul;
Liebe Monika, vielen, vielen Dank!
blume-0472
Eu am masurat si adaptat cantitatile la tava mea si a iesit asta:
johannisbeere-INGREDIENTE:
- 6 oua
- 6ls apa
- 250g zahar
- 150g zahar pudra
- 3 pac. zahar vaniliat
- 175g faina
- 1 pac./10g praf copt
-  ca. 500g coacaze
- zahar dupa gust (ca.100-120g)
- 4 foi gelatina sau 1 plic jeleu pt. torturi
- 400g smintina lichida
- 2 plicuri intaritor de frisca
johannisbeere-MOD PREPARARE:
Coacazea spalat si curatata se amesteca cu citeva ore inainte cu zahar dupa gust, in asa fel incit aceasta isi lasa zeama, eventual se pune usor la incalzit, in asa fel incit zeama lasata este mult mai marte.In acesta zeama se disolva gelatina sau jeleul de tort.
Tava de copt se captuseste cu hirtie de copt.
Ouale se separa, iar albusurile se bat spuma cu cele 200g zahar si zahar vaniliat.
Se bate pina cind spuma face un motz, in asa fel se poate intinde mai bine peste blatul propriuzis.
Galbenusurile  la fel se mixeaza spuma impreuna cu zaharul pudra si zaharul vaniliat pina cind devine o spuma groasa si foarte deschisa la culoare.In acesta masa se mixeaza adaougind pe rind cele 6ls apa, si in final cu o paleta sau cum am facut eu cu 1 ruta de la mixer, se incorporeaza faina in prealabil amestecata cu praful de copt si cernuta.
Se amesteca totul numai atit cit este nevoie, pentru ca aluatul sa ramina aerat.
Masa de galbenusuri se intinde in tava de copt (este c-am migaloasa treaba, de aceea eu am pus totul intr-o punga de nailon si asa  mi-am facut treaba mult mai usor).
Peste masa de galbenusuri se intinde spuma din albusuri si totul se  da la cupt pentru ca 30min. la 160°C.
Dupa coacere se lasa totul sa se racesca bine, dupa care acest blat se taie in jumatate pe lungime.
Smintina se bate spuma cu intaritorul de frisca si zahar vaniliat si se pune la frigider.
Acum ori se inmoaie gelatina, se topeste in zeama lasata de la coacaze si se amesteca cu coacazea, ori se prepara jeleul cum scrie pe pachet.In final coacazea prevazuta cu gelatina sau jeleu se aseaza pe o jumatate de blat de prajitura.
Eventual se da la frigider pentru a avea siguranta ca totul este racit bine, pentru a iesi o prajitura perfecta (eu din pacate am avut criza de timp si dupa cum se vede in foto, coacazea nu a fost bine racita, nici blatul prajiturii😒…dar asa este cind esti presat de timp.CONCLUZIA:– pentru rezulate bune , este nevoie de timp!😊)
Peste coacaze se adaoga frisca si deasupra se aseza a-l doilea blat al prajiturii.
Totul se da dinou la frigider pentru cel putin 1 ora dupa care se taie in bucati de marime dorita.
Mie mi-au iesit 14 buc.
In foto se vad mai putine, deoarece i-am oferit vecinei sa degusteze din preparatul cu coacaze primita de la ea😉...praji cu coacaze1
PRAJITURA ESTE FOARTE BUNA!
Cine doreste sa probeze, doresc spor la preparat si savoare deplina!

Niciun comentariu:

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate