Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

28 oct. 2009

PANEURI,PANEURI,PANEURI.....


Da, da...PANEURILE.....sint iubite de toata lumea.
Mic si mare, ori Arta Pariziana, ori Arta Venetiana......, sint intotdeauna si mai ales in momente in care raminem fara idei, BINE VENITE.
Cel putin asa e la mine.
Am facut de N-spe mii de ori cu tot felul de carnuri,legume si linga tot felul de garnituri.
Aici in aceste fotografii se pot vedea, paneuri din carnita de pasare, champignons si dovlecei.
INGREDIENTE:
- bucatele de carne(pasare,peste, porc, vita...)
- legume(dovlecei, ciuperci de toate soiurile, vinete, fasole verde tinara....)
- oua
- sare+piper
- laiie coaja+zeama
- faina
- ulei/grasime pentru prajit
~~~~SUPLIMENT~~~~~
- pesmet (aceste in cazul in care paneurile sint preparate dupa arta pariziana)
iar daca se doreste ceva mai aparte
- seminte de susan, mei...
- nuca normala sau cocos,
- alune de pamint sau de padure
- cornflakes zdrobiti.....
MOD PREPARARE:
Din oua, sare+piper, coaja+zeama de lamiie si faina se prepara un aluat precum la clatite.
Carnea spalata, zvintata,eventual putin platinata, sarata si piperata se trece prin faina, aluat , eventual in suplimentele dorite si se pune in uleiul bine incins.
Se prajeste pe ambele parti pina ce prinde gradul d eculoare dorit.
Legumele splate, zvintate se pun intr-o punga de nailon in care in prelalabil sau pus 2-3 ls de faina .Punga se aduna la gura si se se clatina in toate partile pina ce legumele s-au imbracat pe toate partile bine in faina.
Continutul pungii se pune intr-o sita si cu ajutorul sitei, surplusul de faina se indeparteaza de pe legume.
Astfel legumele imbracate intr-un srat de faina, s etrec prin aluat, eventual surplusul de ingrediente dorit/folosit si se prajesc la fel ij ulei/grasime bine incinsa , pina la gradul d eculoare dorit.
Se servesc cu felii de lamiie, salata verde eventual si cu garnitura de orez, cartofi....


TIP:
Fiind la cumparaturi am gasit in oferta piept d epasare si am cumparat ceva mai mult si am congelat.
Dar inaite de a-l congela l-am portionat astfel;
pachetele intregi le-am pus pentru 30 min la congelator.
Le-am scos si cu ajutorul masinii de feliat, am feliat pieptul de pasare.
Bucatelele mai mici le-am facut imediat pane , iar cele mai mari le-am pus pe atva cuptorului.
In tava cuptorului am intins in prealabil un sac de nailon taiat si am asezat feliile de carne de pasare.
Am luat tava si am bacat-o in congelator.Dupa ca 3-4 ore, cind mi-am adus aminte.Am scos-o si feliile d ecarne inghetate. le-am pus pe rind in ungi de nailon si le-am pus dinou la congelator.
Astfel cind am nevoie, scot doar atitea bucati de cite cred ca am nevoie.
Fara sa am probleme ca sint lipite.

3 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Mama ... cate paneuri :) Trebuie sa fac si eu ! Un snitel ... ce bun ar fi. Am cam renuntat la prajitul in ulei, dar mai merge asa, din cand in cand ;)

Unul din multi! spunea...

La mine sa nimerit sa postez doua retete una dupa alta.De fapt sint preparate le interval destul de mare.dar nu am timpul necesar sa le postez la timp.
Si cum spui tu, e bine mai rarut ca sint calorii destul de multe.
Dar eu renunt la garnituri "aglomerate", fac numai salata linga si asa se compenseaza bine.
O zii buna si multumesc pentru comentar!
Laura S.

Cat spunea...

Multumesc pentru comentariul frumos lasat la mine pe blog !
As fi avut si eu un website in limba romana, dar sotul meu nu stie limba, asa ca a trebuit sa il scriu in Engleza.
Felicitari pentru minunatele retete !
Experienta isi spune cuvantul !

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate