Cu dragoste și credință in Isus Cristos

Print Friendly and PDF

29 mai 2013

PIINE CU PIURE DE CARTOFI-by Laura S.

piine cu piure de cartofi1
Pentru ca mi-a ramas ceva piure de cartofi m-am gindit ca demult nu am mai facut o piine cu cartofi.Nu am mai stat mult pe ginduri si am si pus in practica. ideea mai ales ca, "DROJDIE NATURALA" este mereu la indemina…
INGREDIENTE:
- 800g piure de cartofi
- 475g lapte
- 20g sare
- 1kg faina alba de griu
- 250g "drojdie naturala"
- 4g drojdie uscata
MOD PREPARARE:
Ingredientele de mai sus se mixeaza/framina pina cind se obtine un aluat compact moale , dar care nu mai lipeste de peretii vasului.
Eventual daca piureul folosit este foarte hidratat se mai poate adouga ceva faina sau viceversa ceva lapte/apa.
Aluatul obtinujt se lasa la dospit pina cind volumul s-a dublat.
Se rastoarna pe masa de lucru infainata i-se da forma dorita i se lasa dinou la dospit puna ce volumul a crescut vizibil.(1-2 chiar 3 …ore). Timpul de dospire este legat de temperatura incaperii.
Dupa dospire de introduce piinea in cuptorul incins la 250°C si dupa ca 5 minute se reduce la 220°C si se coace pina cind coaja a primit o culoare bruna si daca se ciocaneste cu degetul pe dosul piini , aceasta trebuie sa sune a gol.
Urez spor la preparat si savoare deplina!
piine cu piure de cartofi

3 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Sa sti surioaro ca eu am venit dupa miros !!! Cand ai scos-o din cuptor, aroma a ajuns pina la mine....o minunatie !!!
Te tzuc cu drag fata scumpa ! Weekend minunat sa ai!

Unul din multi! spunea...

Hi,hi,hi...surioara draga!!!
Te cred!Mirosul de piine proaspat coapta in casa, este de nedescris...
Nu pot sa spun ce buna a fost...dar sint convinsa ca poti sa-ti imaginezi.
Piinica iesea ca aspect si mai frumoasa, dar am fost isteatam, crezind ca dosul nu este destul de copi si am intors-o cu dosul in sus si, piinea cu cartofi este foarte moale, si astfel am c-am turtit-o putin...
na asta este, mereu aventuri in cucatarie...hi.hi.hi...
Ma bucur ca aui gasut timpo sa-mi scri citeva rinduri!
Cu speranta ca tie si familiei va merge bine, te pupacesc dulce si itintransmit mii de salutari de pe meleaguri austriece , friguroase si ploioase.La noi vermea este atit de negativa, crezi ca vine iarna nu vara...
Bay, bay, prietena mea draga!
Laura S.

In bucatarie la Sidy spunea...

Aproape ca am respectat toata reteta si....am facuto si eu.
O nebunieeeeeee.....!

http://sidyskitchen.blogspot.ro/2013/06/paine-rustica-cu-cartofi.html

Multumesc surioaro !
Sa sti ca si la noi...e aceeasi vreme...
Te tzuc si te imbratisez cu drag !

INDEX POSTARI

ALUATURI UNIVERSALE (8) ALUATURI UNIVERSALE-reloaded (1) ANUL NOU (1) APERITIVE (33) Apfelkuchen mit Apfelmus (1) AROME DULCI (2) Banner to Go (1) BAUTURI ALCOOLICE (7) BCATARIA FRANCEZA (1) brinza de vaci (1) BUCARARIA CEHA (1) BUCATARIA AMERICANA (1) BUCATARIA ASIATICA (2) BUCATARIA AUSTRIACA (46) BUCATARIA GERMANA (2) BUCATARIA ITALIANA (1) BUCATARIA POLONEZA (1) BUCATARIA ROMANEASCA (12) BUCATARIA TURCEASCA (1) BUCATARIA UNGUREASCA (5) BUCĂTĂRIA AUSTRIACA (1) BUDINCA DE OREZ CU BRINZA DE VACI SI MERE (1) BUDINCA DE OREZ CU VANILIE (1) Budincă (1) Budincă cu orez (1) BUDUNCA DE GRIES SI VANILIE (1) Chili con Carne (1) CHISELITA DIN ZMEURA SI VISINE (1) CONCURSURI (1) Cornulete (1) Cornuri (2) Cornuri pufoase preparate cu metoda Tangzhong (1) COZONAC CU MAC (1) CULINARIO ITALIANO (12) CULINARIO ITALIANO-reload (1) DECORATIUN~PATISERIE (1) DULCIURI (235) DULCIURI-reload (9) FURSECURI / PLÄTZCHEN (28) FURSECURI/BISCUITI (19) Galuste din Gries pentru supe (1) GARNITURI (18) GEMURI SI MARMELADE (4) GOGOSI PUFOSI DIN ALUAT CU BRINZA DE VACI (1) HALLOWEEN (4) HOBBY (4) IDEI DE TOT FELUL - la bucatarie (4) IDEI PENTRU~SUPE (4) INGHETATE/SORBET (2) KITCHEN HELP & IDEAS (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE (1) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE... (5) LANGOSI/GOGOSI/PLACINTE/GALUSTE (4) LICHIOR DIN CAISE (1) mere (1) MUFFINS ~ CO. (5) PATEU DIN TON cu sau FARA GELATINA (1) PATISERIE (8) PIINE TARANEASCA DIN NÖ (1) Piure de mere conservat (1) PLACINTA CU MERE (1) PLACINTA CU MERE A BUNICII (1) PLACINTA CU PIURE DE MERE (1) PLACINTA FRAGEDA CU MERE (1) PRAJITURA CARDINAL (1) PRAJITURA CU BRINZA DE VACI cu sau fara marmelada (1) Prajitura cu mere (4) PRAJITURA CU MERE ~IV~ (1) Prajitura cu nuca (1) Prajitura Somloi a la Laura S. (1) PRAJITURI (44) PREPARATE ~ FOIETAJ (6) PREPARATE CU CARNE DE PASARE (25) PREPARATE CU CARNE DE PORC (21) PREPARATE CU CARNE DE VITA (10) PREPARATE CU CARNE DE VITA-reloaded (1) PREPARATE CU CARNE TOCATA (11) PREPARATE CU PASTE FAINOASE (19) PREPARATE cu/din FRUCTE (15) PREPARATE cu/din FRUCTE Piure de mere la borcan (1) PREPARATE cu/din FRUCTE-reloaded (5) PREPARATE cu/din LEGUME (69) PREPARATE cu/din PESTE (20) PREPARATE DIN CARNE DE VINAT (1) PREPARATE IN MASINA DE PIINE (22) PREPARATE PANIFICATIE (100) PREPARATE PATISERIE (2) PREPARATE PE BAZA DE BRINZA (17) Retete (1) Retete ©opyright by Laura S. (26) RETETE A LA LAURA (1) SALATE (10) SIROPURI /BAUTURI NEalcoolice (5) SOSURI / DIPPURI (4) SUPE SI CIORBE (31) tang zhong PIINE (1) TARTA (- E)/PRAJITURA CU FRUCTE SI CREMA DE VANILIE (1) Tort “SACHER” (1) TORTURI (7) una~alta (3) water roux (1)

Persoane interesate